sobota 11. května 2013

Můj jídelníček

Počasí, jako je to dnešní, je pro mně naprosto ubíjející. I když jsem chtěla vstát brzo a celý den se věnovat učení, nakonec jsem vstávala v deset, udělala snídani pro mně a pro přítele a pak jsem dělala všechno možné jen ne učení. Shame on me. Odpoledne jsem se k učení už přece jen dokopala a začala si vypracovávat otázky na anatomii z CNS. Když přestalo pršet, vyrazili jsme aspoň na 3/4 hodinky ven, trochu se protáhnout. Takže i nějaký minimální pohyb dneska byl. A co jsem jedla?

snídaně: mátový čaj, 45 g slunečnicového chleba, 52 g parenice, 30 g šunky a 4 g flory light
svačina: 150 g ovocného salátu (ananas, žlutý meloun, jahody, jablka, banán)
oběd: 100 g libového vepřového masa se sušenými rajčaty a bylinkami, 100 g gnocchi, omáčka z ramy cremefine a "výpeku", olivový olej na pokapání lilku před grilováním
svačina: acidofilní mléko kunín, 10 g milky
večeře: 150 g kuřecího masa, 62 gramů celozrnné tortilly, 100 g rajčat, 50 g ledového salátu, 2 lžíce 10% zakysané smetany s pažitkou

Dohromady cca 5900kJ - z toho 86,7 g bílkovin, 133,5 g sacharidů, 55,5 g tuků, 140 mg cholesterolu.

Energetické a výživové hodnoty zjišťuju přes e-kalkulačku na flora.cz. Zde si můžete vést svůj deník o tom, co jste za den snědli a naplánovat si i svůj redukční plán, vygeneruje se vám i spousta pěkných grafů, kde s postupem času uvidíte, jak jste na tom.

Zítra ráno už jsem přihlášená na H.E.A.T., takže tentokrát se brzkému rannímu vstávání opravdu nevyhnu a ještě si dám pořádně do těla.

Hubnutí zdar!

Žádné komentáře:

Okomentovat